Followers

Wednesday, June 26, 2013

something 4 u on your birthday..

assalammualaikum....

2 3 ari ni tgh serabut kepala memikirkn hadiah birthday utk hubby....hubby ade bg hint 2 3 mggu lpas time jln2 kat shopping tu ktorg mesti sggah kat kedai jam....dia kata dia suka jam g shock...hubby seorg yg lasak n keje dia pun ari2 gi keje pkai bju sukan, lari2, training tarik tali...biasa la budak sport...bestnyer keje camtu kn...bleh kuruskn badan...x yah punch kad, x yah duk kat opis ni smpai kul 5 ptg..keje dia pg jogging, ptg training tarik tali mcm tu la...klau x de tournement pun keje dia lg best...sbln dia keje 15 ari je yg lain tu standby kat umah besarkn badan...huhuhu...15 ari keje tu pun bkn keje...dtg pg poling dlm 15 minit pastu balik, ptg poling 15 minit pastu balik, mlm poling 15 minit pastu balik...best kan....tuah badan...klau ktorg dduk sebumbung mesti seronok...byk sgt masa dia ngn family..." mood - masih menunggu sinar kebahagiaan"....

Berbalik pd tajuk asal aku, smlm aku dah pi survey2 ngn qayyum kat jj. terkedu aku tgk harga dia... walaupun harga dlm 4 @ 5 rat bg aku mahal sbb duit yg aku guna kn utk nak beli hadiah tu, duit simpanan utk kecemasan kami yg aku simpan bln2...tp demi suami trcinta aku sanggup brkorban ape saja....duit bleh dicari...aku nak suami aku rasa diri dia dihargai & disayangi oleh aku aka isteri dia...huhuhu...lgpun birthday kan setahun sekali je, so ape salahnyer...
 
happy birthday abg...smoga panjang umur, dimurahkn rezeki, diberi kesihatan yg baik & smoga hubungan kt suami isteri kekal & bahagia hgga ke akhir hayat..amin ya rabbal alamin...

No comments:

Post a Comment