Followers

Sunday, June 16, 2013

majlis aqiqah n sambutan hari al qaid ariq...

assalammualaikum....
arini nak cite psal majlis aqiqah n birthday qaid yg ke 1 thn...
sbenarnyer msih x de mood nak brcerita badan masih sakit2 lg, letih x hilang lg, mcm nak demam dah badan ni...tp ku gagahkn jua....huhuhu...
bapa mertua aku masakkn nasi beriani, kambing masak kari, nenas masak bombay n rojak nenas campur...suami aku masak ayam goreng berempah ngn sup kaki ayam...mak aku masak sambal tempe goreng, sambal belacan, rojak tauhu kuah kacang...aku membantu je sikit2....lain2 mknan sprti kuih muih ade 4 jenis aku pun x tau ape nama dia..yg aku tau kuih koci je...huhuhu..teruk sungguh...maaf yer...
bapa mertua aku ni suka masak lebih... nak sedekah kot...beras dia kata x yah beli...dia pkai beras catering...beras mathi..aku n hubby cuma kuar duit kambing, ayam n rojak kuah kacang, sambal belacan n sambal tempe je, yg lain2 smua free trmasuk khemah n set buffet...
jom layan gambar yg smpat aku hubby n anak buah snap....











Ya Allah Ya Rabbi Ya Tuhanku....Kau jadikan lah anakku Muhammad Al-Qaid Ariq Seorang anak yg soleh, baik, bijak, pandai, cerdik, rajin, bertanggungjawab dan seorang anak yg sejuk mata memandang...dan kau sihatkn la tubuh badan anakku, jauhkan la anak ku ini drpd sebarang penyakit & Kau pnjangkan la umur dia sehingga ke akhir hayat dia...amin Ya Rabbal Alamin....

No comments:

Post a Comment