Followers

Thursday, November 22, 2012

Muhammad al-qaid ariq


Assalammualaikum....brstory morry smula setelah sekian lama menyepikan diri....ari ni nak mmperkenalkan putera baru dalam family aku.....

                             MUHAMMAD AL-QAID ARIQ BIN FIRDAUZ                       

Gambar ni diambil pada ari pertama aku lahirkannya...masa ni 13/06/2012 kul 11.02pg....2 jam selepas aku lahirkan dia....aku lahirkn bby qaid di hospital besar melaka...msa tu aku x de rasa sakit pun nak bersalin...aku menyerah diri ke hospital sbbnya air ketuban aku dah kering....then aku kna bersalin secara paksa (masuk ubat)...aku sampai hospital kul 4 ptg, aku kna msuk ubat kul 12.30mlm...2pg dah bukak 4cm...5.30pg aku ditolak msuk ke kamar bersalin...8.59pg aku selamat melahirkn putera ke 2 kami....


No comments:

Post a Comment