Followers

Thursday, November 29, 2012

Ikhtiarku Utkmu

Assalammualaikum...hari ni cite psal pil tambah susu yg aku baru beli kat mahkota parade, melaka. Pil Fenugreek keluaran GNC well live....harga dia rm68 discount 15% utk ahli Jcard mjadi rm 57.80....puas jgak aku google camne nak dptkn pil ni, akhirnya jumpa jgak...aku lebih suka beli direct dr beli online tkut kna caj pos (versi kedekut) hahahaha...aku masih lg dlm proses mencuba...harap2 bertambah meriah la susu badan ku nnti....hati risau sgt disaat mengalami kemerunduman susu bdan coz bby Qaid trsangat la manja tido nak mengempeng (susu bdan) dlu bru nak tido...klau x merengek saja...

Tdi pg masa aku antar bby Qaid kat umah bbysitter smpat la aku interviuw makcik mah tu tnye dia psal bby Qaid. Dia ckp ssah nak tido, klau dia merengek nak tido makcik tu akan dukung dia bwk jln2 kat garaj dpn umah dia...coz patern bby Qaid ni lain skit, slagi x dpt mengempeng, slagi tu la dia x leh tido...makcik mah ckp smpai dia btul2 mengantuk bru senang nak tidokn dia...Kecian yer makcik mah...x terbalas rasanyer jasa dia mnjaga bby Qaid...Maaf yer makcik susahkn makcik...

Harap2 impian aku trcapai la nak mnyusukn bby Qaid smpai 2 thn...harap pil fenugreek ni dpt mmbantu aku dlm meneruskan perjuanganku & tanggungjawabku ni...Smoga Allah s.w.t mmberkati, merahmatiku & mmpermudahkn prjuanganku spnjang proses penyusuanku ini...Amin ya rabbal alamin...

No comments:

Post a Comment