Followers

Thursday, November 3, 2011

Birthday Qayyum ke 3 thn...

Birthday Qayyum Part II


Ari ni nak cite psal birthday boy yg lpas....cite ni dah lama tp aku saja nak post jgak gambar ni....bkn ape blog ni kn untuk tatapan anak2 aku jgak nnti...bleh la diorg tgk nnti.....aku n hubby ade beli kn hadiah sempena birthday anak aku qayyum tp terlewat beli....x pe la kn asal kn ade hadiahnyer.....inilah hadiahnyer......jeng...jeng...

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


cantik x....basikal ni kami beli kat bandar seremban.....hubby aku malas nak server2 cari sna sni.....so msuk jer kedai cina kat seremban 2 trus jer beli.....Harga dia RM 160....mahal ke murah ek...tah la kami main beli jer...x de tawar2 pun...Qayyum punyer la xcited trus naik n kayuh dari kedai 2 smpai kat kereta...suka dia dpat basikal...

No comments:

Post a Comment