Followers

Sunday, October 30, 2011

BiSnES......







Assalammualaikum....

Ari ni nak cite psal bisnes yg hubby aku tgh bt skrg....nak promote skit la kot2 ade yg brminat......

Family hubby aku ni mmg kaki bisnes first skali nak cite psal makmertua aku yg dah lama buka kedai mkn kat Medan Selera Bukit Beruang....kedai dia buka pagi smpai tengahari....jam 7-12 tghari....biasanyer klau hubby aku free dia akan tolong mak dia kat kedai sebagai penebar roti canai....hubby aku pandai tebar roti tau, minta jer nak mkn roti ape smua dia tau bt...roti tisu, sardin, tampal, telur, bawang, kosong,roti terbang pun bleh...hehehe...

Bapa mertua aku plak expert bab2 msak fountion yg bsar2 mcm catering utk org kawin, kenduri kendara, cina sembahyang, india nyer deepavali...kadang2 kaum2 lain ni diorg nak jemput kwn2 melayu mkn, 2 yg diorg tempah mkn kat bapa mertua aku....

Abg ipar aku plak ade bisnes catering, sewa kanopi, pinggan mangkuk dll...

Jom layan gambar2 dibawah....



Cantik tak meja pengantin hasil kerja tangan abg iparku...( MHI Teguh Ent.) meja pengantin jer tau....pelamin makandam punyer.....



Job kat Dewan IPK Bukit Beruang, Melaka



Cantik tak.....



Abg DJ ku & Junior DJ....



Ni job kat Dewan Bistari Ayer Keroh, Melaka



Ni job kat Bachang......Oh DJ Bob Ku....



Ni pun job kat Bachang.....

No comments:

Post a Comment