Followers

Sunday, September 29, 2013

aku bingung part 2....

Tajuk x leh blah...sbnarnyer kisah ni sambungan dr "aku bingung" ...ari jumaat lpas aku benarkn qayyum ikut adik aku fendy gi senawang jumpa papa dia..tu pun atas keizinan papa dia..bkn ape aku risau msa balik ke melaka nnti, kn papa dia balik naik mtr, aku tkut qayyum trtido atas mtr...memang btul pun sangkaan aku qayyum trlelap atas mtr kat highway..dia nak sgt gi senawang, ktorg pun bg la...mujur x de ape2...dia gi senawang ikut fendy naik kete..smpai sna aku call dia, dia tgh mkn mcd ngn papa dia...esok tu ari sabtu papa dia gi training, dia duk umah sorg2, brbekalkn hp yg suami aku bg kat dia...tengahari tu suami aku balik umah then baru diorg gerak balik melaka naik mtr...dlm kul 1 lbh suami aku smpai umah mak aku...qaid lak demam x baik2..ptg tu ktorg gi klinik pakar kanak2 kat king hotel tu..suhu dia 40.6· smpai doktor lim tu nak masukkn dia wad..ktorg call agent insuran x angkat plk..nak confirmkn yg insuran tu dah boleh pkai ke lum..last2 ktorg x jdi nak refer qaid ke hospital pantai...dktor bg ubat bontot n cam2 ubat lain lg..total smua rm104...mak ai mahalnyer...nak bt camne dah tanggungjwb suami aku..huhuhu..duit dia la katakn..x pe bang asalkn anak sihat...ok smpai sni dlu n3 kali ni...x de gambar nak upload sori ye...

No comments:

Post a Comment